Followers

Friday, June 24, 2011

Grand Paradise Hotel, Pulau Pinang

Pulau Pinang sememangnya adalah negeri yang mempunyai tempat-tempat menarik untuk dikunjungi. Bermula dengan tempat-tempat bersejarah seperti Padang Kota Lama, Kota Fort Cornwellis, Sleeping Buddha Temple, Rumah Kelahiran Tan Sri P. Ramlee sehinggalah ke Pantai Batu Feringgi dimana terdapat juga Batu Feringgi Sidewalk Bazaar, Bukit Bendera dan juga Balik Pulau.

Jika anda yang belum pernah sampai ke Pulau Pinang atau hendak mengunjunginya buat julung-julung kalinya bolehlah menginap di Hotel Grand Paradise, Pulau Pinang yang terletak di No.101, Jalan Macalister, 10400, Pulau Pinang. Hotel Grand Paradise ini mempunyai 70 bilik "Superior", 10 bilik "Deluxe" dan 10 bilik "Suite" dengan katil "Queen Bed" dan "Single Bed" dengan beberapa kemudahan lain seperti TV Astro dan perkhidmatan percuma Wi-Fi

Harga Bilik adalah mengikut kategori bilik seperti berikut :-

SUPERIOR DELUXE(2 person)  - RM168
SUPERIOR ROOM(2 person)      - RM128
FAMILY DELUXE(3 person)      - RM158
FAMILY SUITE(4 person)          - RM188

Jika anda yang berada di sekitar Negeri Sembilan yang ingin mengunjungi Pulau Pinang dan menginap di Hotel Grand Paradise bolehlah menghubungi saya di talian telefon bimbit 017-6134030/016-6347355 ataupun talian pejabat serta fax di 06-7629273. Bukan hanya yang berada di Negeri Sembilan, sesiapa sahaja yang ingin merasai suasana menginap di Hotel Grand Paradise boleh menghubungi saya untuk urusan penempahan bilik. Anda juga boleh datang sendiri ke pejabat saya Hanzad Enterprise di No. 388, Tingkat Bawah, Jalan Kenanga 1, Taman Bukit Chedang, 70300 Seremban, Negeri Sembilan.



Grand Paradise Group juga mempunyai rangkaian "Hotel Highway" di mana terletak di kawasan Rehat&Rawat (R&R) di Lebuhraya Utara Selatan iaitu di R&R Gunung Semanggol menghala ke Selatan, di R&R Rawang menghala ke Utara, R&R Seremban menghala di kedua-dua arah Utara dan Selatan dan juga R&R Ayer Keroh menghala ke Utara. Grand Paradise dalam jangka masa panjang juga akan membina lebih banyak hotel dan "highway hotel" di masa hadapan. Oleh itu sekarang, Hotel Highway Grand Paradise memerlukan lagi pekerja-pekerja untuk ditempatkan di "Hotel Highway" ini. Jadi kepada sesiapa yang berminat utk bekerja di Hotel Highway ini boleh juga menghubungi saya atau datang sendiri ke pejabat saya untuk urusan kemasukan bekerja di Hotel Highway.

No comments:

Post a Comment